EU proposes tax reforms to simplify cross-border e-commerce - Retail Dive

EU proposes tax reforms to simplify cross-border e-commerce - Retail Dive

New Europe

EU proposes tax reforms to simplify cross-border e-commerce
Retail Dive
The new EU reforms come on the heels of proposals to cut costs of e-commerce delivery and reduce other barriers to global commerce. They are also part of the European Commission's overall work on VAT reform for member countries this year, an effort to ...
EC proposes simpler VAT rules to help e-commerce businessesComputerWeekly.com
European Commission further regulates VAT rules on e-commerceNew Europe
Europe wants to modernize VAT rules for cross-border ecommerceEcommerce News
Apparel Magazine -EU Reporter -Post and Parcel
all 29 news articles »


0 Response to "EU proposes tax reforms to simplify cross-border e-commerce - Retail Dive"

Post a Comment